we could be heroes

(hittade denna fina lista hos http://ohhboy.blogg.se)
Jag längtar efter
albin. jag kan inte beskriva hur känslan av att inte kunna berätta för honom om hur dagen varit och hur konstig den fula gubben var på bussen och hur arg jag blir över alla orättvisor i världen och hur fruktansvärt bra den meningen är i den där låten. saknar att dela min vardag med dig. saknar dig. längtar efter dig.
Jag är ledsen över
att jag helt plötsligt blev singel, vilket inte alls var det jag ville. men det var det som var det rätta. det är jag verkligen ledsen över.
Jag äter helst
om jag får välja helt så älskar jag alla pasta rätter. alla ostar. oliver & körsbärstomater. julmust. vitlöksbröd. pitabröd med goda fyllningar. cosmopolitans och bruchettas. den här listan kan fortsätta för alltid.
Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning
mitt nya jobb. som inte är helt officiellt än. men det är SÅ olivia och SÅ awesome och roligt. är verkligen supertaggad samtidigt som det blir ett stort ansvar!
Det finaste jag vet är
klychigt nog mina vänner. de är alla så sjukt smarta, snygga, fina, begåvade, roliga och omtänksamma hela bunten. och så oliak men ändå lika varandra. ÄLSKAR dom. ni är fantastiska. (läs även: Jeffery Campbell lita's)
Jag läser
Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. OM.DU.INTE.LÄST.DEN.LÄS.DEN.
Jag är galet stressad över
att jag gick från 0 jobb till 3 helt plötsligt och hur jag nu ska pussla ihop tiden! i-landsproblem så att säga!
Jag lyssnar helst på
all time favorites är ju mumford and sons, håkan, the killers, bob dylan och the smiths, men i dessa dagar har jag insett att "Heroes" med David Bowie kan vara världens bästa låt.
Jag drömmer om
att jobba i en skivaffär i London där jag ska bo i lägenhet som ska ha ett fönster man kan sitta i och en sänghimmel och på helgerna ska jag bara dansa runt gatorna i notting hill och dricka vin. Sen ska albin bo där med.
Jag blir nostalgisk av
Mumford and sons. Gränna. Café Linden på Per Brahe Gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0