dagens lista

Längd: 161 cm
Hårfärg: på riktigt någon dassig mellanblondsvariant. just nu: guldblondaktigt
Ögonfärg: grön-grå-bruna. mest grönt
Fräknar: en hel del faktiskt. mest på näsan och kinderna
Bästa kroppsdel: hmm, mina ben är ganska snygga och mina boobs , haha!
Sämsta kroppsdel: magen utan tvekan
Ärr: har inte alls många! men några på knäna och armbågarna från barndomens glada dagar
Tatueringar: nej, inte en. låter töntigt att skriva att man ska skaffa när det känns som man aldrig gör det, men JAG SKA! har en plan minsann
Piercingar: hål i öronen
Sjukdom: just nu lider jag av en dryg vecka med huvudvärk och torrhosta. så går det när man jobbar på dagis! så värt det!
Brutna ben: (läste först bruna ben, i wish..) Nej! aldrig brutit något! knappt stukat ens!
Fobi: har inga sjuka fobier. men är rädd för mörker, och alla annat hemskt man hör om på nyheterna.
Tvångstanke: kolla att jag stängt av plattången några (läs: hundra) extra gånger innan jag går hemifrån.
Rädsla: Befinner mig i det jag fruktar mest. hjärtesorg. det enda som stillar min rädlsa är att det går över. någon gång.
Kroppsligt partytrick: vicka med näsborrarna.
Bästa känsla: när man blir helt upprymd av en riktigt bra låt och bara måste hitta texten, artisten, låtskrivaren direkt!!! och såklart att vara lyckligt kär.
Bästa fysiska känsla: Sex. haha, jo men vem kan förneka det?
annars ser jag rätt mycket fram emot att krama mina sailorboys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0