7 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag är världens sämsta tävlingsmänniska. Surar ihop totalt, skriker, svär och beter mig sjukt omoget om jag förlorar och blir äckligt odräglig om jag vinner. Så ja, jag undviker att tävla.
2. En gammal klassiker när det kommer till Olivia; JAG ÄLSKAR MAT. alltså all sorts mat, skräpmat, alla frukter och grönsaker, skaldjur & sushi, husmanskost, thailändsk, kinesisk, engelsk, alltaå YOU NAME IT. det enda jag kan komma på att jag inte gillar är bärpaj & nyponsoppa.
3. Jag älskar att diskutera!! kan diskutera vilket ämne när som helst! finns det något roligare än att ha olika åsikter och kunna diskutera för- och nackdelar?!
4. At the moment är jag heartbroken, det vill säga nybliven singel, för er som missat det på faceboo. Hade ett förhållande i nästan 3 år men det är över nu pga olika anledningar, de flesta privata.
5. Jag tycker att fil och ostbågar är så jävla gott.
6. Det är 122 dagar kvar tills min ena stjärnbror Erik kommer hem och 212 dagar kvar tills stjärnbror Albin kommer hem. De är mina bästa vänner som är ute och seglar på de sju haven.
7. den över var egentligen inget om mig. men svårt att komma på 7 hyfsat intressanta saker..
Jag målar mina naglar varje dag (HAHA) jag är ju bara för intressant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0