visste du

att jag vill - att albin ska komma hem
att jag har - en krit-vit, naturlig slinga i mitt hår.
att min senaste kyss - var ett bra tag sen nu
att jag lyssnar mycket på - Säkert!
att jag funderar på - framtiden och vad som ska hända då
att jag pratar – hela tiden och mycket
att jag inte gillar – dryga människor som gör en osäker
att min första riktiga kyss – var i ett flickrum på en dubbeldejt
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har någon jävla aning om. och är dömande.
att kärlek är – det bästa och värsta som finns
att jag gillar – mina otroligt underbara single ladies.
att jag är förälskad – (har jävligt lite truelove i mitt liv just nu)
att sist jag grät var – ett tag sen nu
att min mobiltelefon – är en Iphone4 och min bästa vän
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag vad klockan är
att innan jag går och lägger mig kramar jag mamma och pappa
att idag har jag – jobbat och fikat med felicia, david, sandra & ludwig.
att jag just nu tänker på - mina sailorboys och att jag ska ha en FET natt i morgon
att i kväll ska jag – ligga i soffan utan att röra mig ur fläcken
att i morgon kommer jag – jobba och ha en fet utekväll med mina brudar!
att jag hoppas – att framtiden blir bra och att jag blir kär och lycklig
att jag verkligen vill - att jag kommer känna de underbara människor jag känner nu i resten av mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0