i want to hold hands and waste friday nights with you

ett årtionde du skulle vilja uppleva:

sextiotalet.

en superkraft du skulle vilja besitta:

kunna trolla, helt klart!

bästa egenskapen med dig:

jag är ganska så social.

sämsta egenskapen med mig:

skulle behöva vara lite mer spontan ibland. och är världens sämsta tävlingsmänniska.
(bilden ovan är målad av Oscar Målevik)

det vackraste djuret i världen:

skulle egentligen säga Hund. Men den här bilden från mig att smälta!

din drömbostad:


typ såhär. eller ganska exakt så.

finaste namnet:

Vilja

finaste frisyren:

Hayleys röda hår. damn!

favoritkroppsdel:

axlar

det mest farcinerande du vet:

universum

din drömpojke beskriven med tre ord:

Fint leende, fin insida och charmig

en typisk bild som bara är fruktansvärt fin utan att egentligen veta varför:


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, tack så mycket, vad gullig du är :) På min bal ska jag antagligen ha en egensydd klänning i ljusorangesorbet färg, om du förstår vad jag menar? Och studenten ska jag ha några ombyten, helst en virkad klänning och andra ska vara shorts och vit kavaj. Men vet inte ännu! Haha :)

2011-03-14 @ 15:46:11
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0