somliga straffar gud dagen efter..



tänkte börja med att tacka mina sjukt fabulösa vänner för en skittrevlig utekväll igår!
ni är så himla fina och jag tycker så hemskt mycket om er.
lite för många kvällens shot, och nu mår man som "man förtjänar" som folk brukar säga.
men det är det baske mig värt, för sjukt kul hade vi!

som ni kanske själva kan tolka av bilden ovan så har jag såna sjuka sommar-cravings!
suttit i solen och druckit påskmust i en halvtimme nu och har redan fått fräknar på näsan.
sista snön ska nu smälta bort och sedan är jag redo för en awesome vår och sommar fyllda
med bara ben, sena nätter, varma dagar och allt som hör där till!


whooohaaaaa FRED UT

Kommentarer
Postat av: Jens

fucking skön bild. taggad som faen för sommarn 2011!

2011-03-22 @ 21:49:30
Postat av: Anonym

<3

2011-03-24 @ 08:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0