min älskling och jag vi tror på nåt, vi kommer aldrig rösta blått

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12804540.ab

Tänker låta den här artikeln tala för sig själv.
Personligen så kanske ni kan anta vad jag tycker om saken.
Om jag hade sagt vad jag tycker hade detta blivit ett högst
olämpligt inlägg. Tänker låta Mikael Wiehe istället säga
ungefär det jag vill säga,

Urdrag ur; "Hejdå, trevligt att träffas"- Mikael Wiehe

"Oljan har sinat, bara rester finns kvar.
Det gäller att sno åt sig ifall man vill ha.
Missa' man chansen när den fanns i Irak
får man hålla sig framme i Afghanistan.
Sten Tolgfors har skapat en yrkesarmé,
där folk utan jobb kan få döda för fred.
Skulle någon bli skadad eller nån stryka med
kan familjen förvänta sig raka besked"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0