söndagslista

min bästa vän är väldigt fin. men vill såklart börja med att nämna att jag har så mycket sjukt fina vänner. alla mina brudar, ni är fantastiska, och samma sak gäller mina få men fantastiska män, åh! Men min allra bästa vän heter Albin, han är bäst.
när jag borstar tänderna så brukar jag stå typ 2 cm från spegel och studera mina tänder, hehe
när jag lagar mat så brukar det oftast bli något enkelt, latheten tar väldigt ofta över. pasta till 99%
jag är lite rädd för att tappa kontakten med alla fina vänner jag har nu efter studenten. vem vet vilka som stannar eller försvinner, det är väldigt skrämmande tycker jag eftersom jag tycker om er alla så väldigt mycket!
den värsta känslan är när man blir lämnad.
den bästa känslan är när man är riktigt kär eller när jag gör något spontant och underbart med mina vänner!
jag är bäst på att tänka för mycket. Överanalyserarn är jag, indeed!
jag är sämst på matte
jag lyssnar på mina hemgjorda spotifylistor.
jag tycker om att skratta så mycket att man verkligen INTE vill skratta mer för att man har så jävligt ont i magen
jag pratar om män, sex, mat, fredagskvällar på bongo och framtidsplaner.
i sommar ska jag jobba helahela tiden. och däremellan ska jag festa och spontanresa med mina finaste kvinnor
just nu tänker jag på att jag får panik över att gå till jobbet för första gången på 1 år i morgon.
idag har jag bara tagit det väldigt lugnt eftersom jag fick akut-åka-hem från amandas stuga i natt pga sjukdom.
i morgon ska jag som sagt jobba
min mobil är rosa och världsbäst
om jag var ett djur så tror jag att jag skulle vara en liten terrier trots allt, haha! (mina vänner kallar mig det pga av mitt temprament hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0