sjung om studentens lyckliga dag, låt dom oss fröjda i ungdomens vår, än klappar hjärtat med friska slag

"det finns en sorglig lycka i att aldrig mer vara ett med dom som vet precis hur du är" - Säkert!
(klicka för större bilder)

jag vet inte vart jag ska börja, eller jo, det vet jag visst; jag har haft världens bästa 3 år. och jag kan inte förstå för allt jag är värd att det är över nu. gårdagen var det bästa jag varit med om och jag ryser längs med ryggen när jag skriver detta och tänker tillbaka. tänker på alla tårar som fälldes, alla skratt, dans på matsalsbrod, flak och utspringsscener. jag är så jävla lycklig för allt gymnasiet gett mig. här har jag träffat människor som idag är mina allra bästa vänner. SP3a var en klass som vann mitt hjärta nu i det sista, men fan vad ni tog mig med storm!!! TACK tack tack fina vänner, klass och utgångselever på Per Brahe gymnasiet för den bästa tiden i mitt liv. Kommer aldrig glömma er eller denna tid. xxxxx

Kommentarer
Postat av: w

studenten. så galet fint. & grattis!



(fast man borde gått på peset och inte ed, men det är ju för sent nu. haha.)

2011-06-12 @ 21:11:32
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0