your touch is electric.

baby. du är så jävla komplicerad.
du är vacker och sexig och har världens mest perfekta axlar. och du är den personen jag känner som skiljer sig mest ifrån mig. du har en helt annan livssyn. och du har blå ögon som kan få mig att göra precisvadsomhelst för dig.

jag förstår mig inte på dig!

hur du kan ta mig med storm som du gör? hur jag kan kasta allt hat jag bara kan hitta inom mig över dig och du bara ler sådär oemotståndligt som du gör när jag blir arg på dig och kysser mig så att jag bara vill lägga mig ner och avlida eller helst bara kyssa dig tillbaka hela, verkligen hela tiden?

du är inget jag önskar mig men du är allt jag vill ha.
baby,
vad gör du med mitt sinne? för jag kan sure as hell not figure it out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0