society

en kväll full med tankar. om livet.
vad man ska göra med sitt liv. att våga stå upp för det man tycker, för de värderingar man står för och vågar ta ställning. våga lämna ett avtryck. här. utan att det ska vara någonsomhelst fel med det.
(när isblå vindar blåser så kallt är ikväll mitt sätt att få mitt ord sagt, och kära vänner, tro inte att jag kränker vad ni tycker. detta är bara ett av mina sätt att säga vad jag vill ha sagt)
jag förstår absolut dom som inte vill säga vad de röstar på. man vill inte bli dömd av sin åsikt. eller så vill man helt enkelt bara hålla det för sig själv. jag förstår även de som inte röstar eller tycker jag. man har olika synsätt på det mesta. och det tycker jag är helt fantastiskt. vi lever i ett land dör vi får säga, tycka och tänka vad vi vill. det är en fantastisk rättighet, men kom ihåg mina vänner, det är också en skyldighet.

värna om det ni tror på. livet ligger framför er.
låt livet komma och ta er. så jävla hårt. och var aldrig rädda för att gå er egen väg.
jag har nu bestämt mig, att det är dags att jag börjar stå bakom det jag tror på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0