movie-time

source: niotillfem
Bästa film: Across the Universe och 500 days of summer
Bästa tv-serie: Sex and the city och Pretty little liars (i'm such a girl..)
Regissör: Tim Burton när han gjorde Edward Scissorhands. vilken film!
Favoritskådespelare: Manlig; Heath Ledger, kvinnlig; Nathalie Portman
TV-serier jag följer: Pretty little liars, Big Bang Theory, The Real L Word
Komediserie: ÄLSKAR big bang theory, men Vänner kommer alltid ligga varmt om hjärtat
Mest romantiska filmscen:
Skräckfilm: tittar inte på skräckfilm om jag inte måste
Min favoritfilm när jag var liten: Aristocats
Hetaste skådis: ganska så givet och tråkigt svar; Johnny Depp. men alltså vad gör den mannen med mig?!
Hetaste svenska skådis: Joel Kinnman i Tjenare Kungen
Bästa svenska film: Smala Sussie
Bästa filmdjur: Thomas O'malley och Doris i Hitta Nemo
Bästa tecknade film: Hitta Nemo, Lejonkungen och Skönheten och Odjuret
Bästa Disney-film: Ovanstående
Bästa filmscen:
Basta scen i en TV-serie: klychigt och givet: Carrie, you're the one
Bästa TV-serien i år: Pretty Little Liars
Film crush: Jim Sturgess i Across the Universe när han sjunger "I've just seen a face"
TV serie crush: Aria i pretty little liars, haha, men assssåååå, snyggare människa får man leta efter!
Om jag skrev en film: skulle det vara fantastisk musik, lite lagom pretto, sjukt ungdomlig och party och med ett romantiskt oväntat slut!
Favoritgenre: Indie, Drama, engelska kostymdraman (såsom Stolthet och fördom)
Film du ser framemot: Den nya inspelningen av Wuthering Heights där Mumford and sons gör soundtracket!<3
Bästa kärlekspar:

Bästa film i år: sista Harry Potter-filmen, var den i år? eller förr hösten?
VEm skulle spela dig i en film: oj, gud vad svårt! måste nog säga Zooey Deschanel för jag älskar henne!
Vem skulle va din motspelare: James Dean. my god.
Första filmcrush: Zac Efron
Film-soundtrack: Lejonkungen och across the universe såklart.
Bästa TV-serie soundtracket: The O.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0