en riktigt fin helg

fredagkvällen spenderades på en lååång förfest hos Gabriella som var jättemysig, rolig och tog inte slut för fort = en braaa förfest! senare fikc vi vidare till Centrum Bar. Usch, finns nog inte många ställen i jönköping som jag inte alls tycker om, men centrum ärr ett utav dem.
Senare när det stänge gick i alla fall jag felicia amanda malin malin och min man hem och sov hos malin. blev en mysig natt med lång "sovmorgon" och frukost och mys.
Igår eftermiddag sen så gick jag och Felicia på teater! Martina skulle vara med i pjäsen "Singoalla", och gud vad bra hon var. alltså jag fick tårar i ögonen ett flertal gånger bara för att hon är så himla duktig! WOW BRUDEN :*

efter det blev det disneymys hos amanda med mysigt folk. jag sov som en stock genom hela Eldorado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0