dear monday, fuck you! sincerely, the world.

dagar går och för varje dag som försvinner och aldrig kommer igen så kommer man närmare och närmare dagen med stort D. det är svårt att ignorera den tanken, även om jag stundtals försöker då jag tycker att gulmålade korridorer och fikaraster är det finaste som finns.
(tänker också på att snart är det 1 år sedan du krossade mitt hjärta och jag visste inte ens om det)
i maj ska jag och 8 eller 9 vackra kvinnor fly staden ut till en stuga vid havet. där ska vi dricka vin, cykla, mysa, laga mat och vara allmänt svåra och lättsamma tillsammans. jag längtar så. behöver lite girlstime.
snart nalkas även det efterlängtade påsklovet. och då ska jag åka långa bilturer och dansa hela nätter, och kanske äta ett eller annat ägg.

sååå, det var väl vad jag hade på hjärtat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0