var hon vackrare än mig?

Nu mer än någonsin önskar jag att man kunde stänga av känslor. För känslor är något som jag aldrig kommer förstå mig på. Hur man kan känna så mycket för någon som man inte borde känna ett skit för. Det spelar ingen roll hur många främlingars läppar man kysser, eller hur många drinkar man dricker. Känslorna försvinner inte för det.Men just nu önskar jag faktiskt att de bara kunde försvinna. Allt skulle bli så fruktansvärt mycket enklare då..

Ikväll ska jag till Lingon Pub och Restaurang för att se detta band: http://www.myspace.com/greatowloakband
En kväll med vänner, mat, dryck och Folkmusik är precis vad jag behöver nu. Hoppas verkligen på att berusningen och banjons gnagande kan få mig på andra tankar.

Han: vad tänker du på?
Jag: jag vet inte

Jag: vad tänker du på?
Han: dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0