the beauty of love as it were made to be

Om jag kunde välja på om jag skulle komma över dig och gå vidare eller stanna så hade jag nog valt alternativ 1.
Det hade varit så mycket enklare om det hade varit så, om jag bara hade kunnat lägga allting bakom mig. Men det är inte så lätt att gå vidare när du tar tag i mig, trycker mig mot tegelväggen, kysser mig som bara du kan och fast det är minusgrader ute så har jag inte varit så varm på länge.
Det är så jävla sant att någon kan krossa ens hjärta och ändå fortsätter man att älska den.. Även fast man kanske egentligen inte vill eller borde göra det.


just tell me i'm worth it,

Kommentarer
Postat av: lina

jag vet precis hur det är. och det kan ju faktiskt sluta lyckligt också!

2010-10-24 @ 21:16:22
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0