hot stuff

 
snyggaste kvinnorna!

1. Rachel Bilson. en av orsakerna varför man tittar på O.C! Vilken kvinna. Kan vara både söt, snygg, vacker och sexig. Inte många kvinnor som fixar det inte! Hade ju gärna bytt liv med den kvinnan kan jag ju säga!

2. Vår allas Megan Fox. Tja, vad finns det att säga om denna kvinna som inte redan är givet liksom? Sexigare kvinna får man leta efter. true story.

3. Carolina Gynning. som enligt mig aldrig går ur tiden. Älskar henne när hon ser ut som hon gör på omslaget till ego woman. Sån härlig independet woman och en riktig role model enligt mig! Babe som fan oxå! Svergies stolthet!

4. Min personliga favorit, Sophia Bush. VILKEN KVINNA! om det är någon jag aldrig skulle tacka nej till så är det henne! enligt mig har hon hela paketet. håret, ansiktet, kroppen! Tja, Grattis tjejen kan man ju bara säga!


snyggaste männen.

1. Ed Westwick aka Chuck Bass. Vilken kvinna dör ju inte lite inombords när han kommer med sin rökiga röst och sexiga leende och säger.. "Well, I'm Chuck Bass"  (dog typ när jag skrev det!)

2. Johnny Depp. Utan tvekan en av världens snyggaste män. Föredrar egentligen när han har lite skägg men vem gillar liksom inte en välklädd johnny med ett vapen?! god damn vad snygg den mannen är!! Blir bara bättre med åren ju!

3. Tror ingen är förvånad över att jag har med Zac Efron. My baby ;) Haha nej men har alltid varit svag för denna mannen. snygg, sexig, framgångsrik. Tja.han har alla rätt i min bok iaf!

4. O-M-G Justin Bobby. Snyggaste mannen just nu! Jag hatar The Hills men jag skulle kunna titta forever bara för att han är med. Seriöst. Långt hår, skägg, skinnjacka, cigg.. Gode gud. Sexigare finns ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0