ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen

tänkte tillägna ett inlägg till en väldigt speciell person.
nämligen min bästa vän.
han har liksom alla de där egenskaperna en bästa vän ska ha. 
vi kan verkligen bråka som syskon och störa oss sönder och samman på varandra. men när det verkligen gäller vet vi exakt var vi har varandra och vi finner trygghet hos varandra. att ha någon som stöttar än vad man än gör, lyfter upp än när man faller, skjutsar dig i full fart mot stjärnorna när det går bra och helt enkelt alltid finns där. hur obetydelsefullt det än kan tänkas vara. det är precis sådan han är.
vet inte hur jag hade tagit mig igenom högstadiet och gymnasiet utan hans jobbiga attityd, retsamma humor och helt enkelt fantastiska personlighet! Finns verkligen ingenting jag inte skulle kunna prata med honom om. även om jag med flit undviker några ämnen (he's a boy after all..) så vet jag att han alltid lyssnar. no mather what.

och jag tänkte bara tacka dig för det.
du är den bästa som finns, och jag älskar dig bästavän.
(haha vad töntig jag är!!) PUSS

här får ni en bild på baben!
love you dude hehehehehh!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0