sex musik och våld var det vackraste som hänt mig

Sitter ihopkrupen i min säng (som vanligt) i förd mina hellokitty-tofflor och min "music is my boyfriend" tröja. Har egentligen ingen aning om varför jag sitter här och skriver detta när det finns en miljard andra grejer som jag borde göra och som jag måste göra. Tröttnar ibland på att ta allt med en klackspark. Någon som har lite diciplin att skänka mig? Var iaf duktig innan och satt på körskolan tills det stängde. Duktigt Olivia! Duktigt..

Han är egentligen inte allt det där jag drömt om. Han har helt annorlunda intressen och syn på livet. Och han förstår inte min konstiga, skarkastiska humor. Men det är ändå något med honom som gör att jag går sönder lite varje gång han ler mot mit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0