lite om kärlek

är du i ett förhållande? nej.
har du kysst någon idag? nej.
när går gränsen vid otrohet? det är väl typ när man anser att den andra har gått tillräckligt långt med någon annan så det gör ont. för vissa är det kyssar, för vissa är det mer.
är du romantisk? nja. jag kan vara. jag uppskattar när andra är det (så länge det inte blir föör klychigt.)
hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? charmig, stort hjärta, samtidigt intressant och lite sådär "hett farlig". hahah!
hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? hånglig! hah, nej men. när man lärt känna mig så vet man vart man har mig. Jag är inte den som spelar spel osv.



vad är viktigt i ett förhållande? tillit. helt klart. humor och samma grundvärderingar oxå.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång
? ja.
har du lekt med någons känslor? inte för mkt hoppas jag
hur många har du varit ihop med? seriösa? 2. om inte så seriösa så är det fler.
hur länge höll ditt längsta förhållande? 3 år on and off. känns som en annan livstid dock.
hur länge var ditt kortaste? oj, några veckor kanske




vill du vara singel eller ha ett förhållande? undrar jag oxå.
är du en bra pojk/flickvän? hoppas det!
vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? honom
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 eller 18 tror jag
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
 nej!
har du mest blivit dumpad eller dumpat? ungefär lika där skulle jag tro
hatar du ditt ex? nej
har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
har du kvar någonting från dina gamla förhållande? erfarenheter. bilder. minnen



när du vill ha någon, vad gör du? haha, jag flörtar överdrivet. pinsamt nog..
bästa raggningsrepliken? går du hit ofta? ;)
hur skulle den perfekta dejten se ut?
det bästa när det gäller allt är spontan grejer. så ramla fram över gatorna med en fin person funkar bra för mig.
vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappi
om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? önskar att jag kunde svara att jag skulle lämna honom. men jag vet faktiskt inte

vill du gifta dig? varför/varför inte? klart jag vill!!! därför att jag är en hopplös romantiker när det kommer till bröllop
vill du ha barn? I FRAMTIDEN, men ja. aldrig nu dock.
blir du lätt kär?
jag blir lätt lite småförtjust. Men inte kär.
vad faller du för? breda axlar, charmiga leenden och smarta åsikter
vad är det mest avtändande du vet?
fötttter!!!! äcklig andedräkt och sverigedemokrater
hur viktigt är det att man har något gemensamt? viktigt. men inte det viktigaste.
har du fått ditt hjärta krossat? kan man säga, ja.



hur raggar du? har en tendens (som jag inte är superstolt över) att när jag får i mig lite för mkt av alkoholhaltiga drycker kan jag bli klängig och alldeles för på. men annars försöker jag väl "visa min bästa sida" som alla andra.
har du en ”utseendetyp” hos killar? det finns två typer. den manliga typen med breda axlar och skägg. sen har jag även gängliga killar med stuprör, mörka ögon och cigg. Mörkt hår är nästan ett måste dock!!
vem var din första kärlek? erik.
vad tycker du om att ligga på första dejten? det är väl ok om det känns ok för båda.
vad tycker du om one night stands? samma som ovan.
är kärlek allt i livet? ja. finns ju många slags kärlekar. så ja. familjen, vänner osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0