jul jul stråååålande jul!

Borde just nu studera. Men studier är det sista jag vill tänka på en första advent som denna.
Jag är verkligen en av dom som fullkomligt älskar julen! Snö, ljusstakar, glitter, julmusik, klementiner, peppakrkakor, julmust, love actually, julpynt, knäck, lussekatter, lukten av julgranen, tomtebloss, maschaller, ja, ni förstår. jag kan inte få nog!!
Därför ligger jag just nu nerbäddad i min säng med en kopp glögg (glömde jag nämna att jag älskar glögg?!) och väntar på 1:a adventsmiddagen.. Snön bara öser ner och ja. Nu känner jag stämningen.

Och jag tänker dela med mig om något som ligger extra nära hjärtat för mig,
Gissa vad?
Såklart min alldeles egna spotify jullista! såå.. Njut! bättre än såhär blir det inte: Have a very merry chrismukkah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0