ditt hjärta är mitt, och mitt hjärta är ditt. och aldrig jag lämnar det åter. mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt, och gråten är min när du gråter.

till D,

Jag vet. Jag vet allt älskling.
Vi har gått igenom så jävla mycket det senaste året. Både bra och dåliga saker.
Du har sårat mig som ingen annan, och du har hjälpt mig upp på benen igen.
Vissa saker kommer jag kanske aldrig kunna glömma.
Men så fort jag tänker på dom. Så måste jag påminna mig själv om allt fint
du faktiskt gjort för mig. Så mycket som jag är så tacksam för.
Och att jag är glad att vi står där vi är idag. Stay strong. Du vet att vi löser allt tillsammans!

Kommentarer
Postat av: D

Jag älskar dig Olivia Hjorth. <3

2010-11-18 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0