listaaa

SENASTE
1. Kompisen du träffade: ehm lilla ligan brudarna :)
2. Personen du pratade I telefon med: david
3. Du fick SMS av: david
4. Du kramade: mamma

IDAG
5. Kläder: grå jeans, linne, tshit, bh, trosor!
6. Bättre än igår: att david kommer! 

IMORGON
7. Är det: friday i'm in love!
8. Planer: underhålla min man, plugga, maaalin!
9. Något tråkigt som händer imorgon: plugga!

FAVORIT
10. Nummer: varierar, men alltid 2
11. Färg: svart, rött
12. Årstid: sommar ffs! 
13. Saknar du någon?: yes my manboy! och alabin
14. Humör för tillfället?: glad men trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: sa att jag ville ha frukost till mamma ;)
16. Vad åt du sist?: fesk
17. Vad irriterar du dig på?: att min historia arbete helt plötsligt ändrades och inte är times new roman utan nåt annat och det fukar inte att ändra!! 
18. Tror du på distansförållanden?: ja, de existerar ju så det är klart!
19. Vem tänker du på just nu?: hihihi David :*
20. Tror du att personen tänker på dig med?: bäst för han!
21. Vart reste du sist?: NY city baby!
22. Vad gjorde du igår kväll?: hade lilllördag med min mor :) vin, mat och massa prat. jätte mysigt!
23. Liknar du din mamma eller pappa?: ingen jätte mkt i utseendet, mest pappa i sättet
24. Ler du ofta?: ärligt nej, borde le mer!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: klart jag gör!
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen med mitt underbara hello kitty lakan :D
28. Vilken färg har din tröja?: lila

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: haha ja det är rätt stor chans ;)

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja det tycker jag :)
33. Vad gör dig glad?: så himla mycket! Min underbara pojkvän, mina bästa vänner, min familj, godis, mat, kreatvitiet, musik, high school musical :$
34. Önskar du att du var lyckligare?: kan nog inte bli mkt lyckligare :) ge mig fint väder bara!
35. Är lycka överskattat?: NEJ!
36. Kan musik göra dig glad?: musik är bland det viktigaste i livet

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: hihih JAAA!
40. Är du nöjd med det?: såklart. he's my everything u know :)
41. Är du kär?: jättejätte!

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: ingen. eller jag hatar KRIG. haha. hippie ;)
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: på mellanstadiet for sure !
44. Är du en mobbare?: haha hoppas jag verkligen inte!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: ja, lr det är inte alltid super kul men umgänget och skolmiljön är livet!
48. Favoritämne?: svenska, höhö
49. Värsta ämne: matte v.s spanska
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: typ same shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0