här är den sköna sommaren som jag har lovat dig

ja! o ja!
jag har äntligen fått riktiga sommarkänslor! tack vare mysiga bongokvällar, mysiga grillkvällar, tid med min man, stek i solen & picknick med en vacker mö vid namn mathilda, italien på torsdag, sena nätter och dåligt med träning och nyttigheter. precis så som man vill ha det på sitt livs sista sommarlov. där sa jag det, vill inte tro att det är sant faktiskt, men så är det. känns otroligt konstigt, men jag ska fan ta vara på denna sommaren så gott jag kan. det.måste.jag!

jag har också filat på en spotify lista hela dagen, en lista som sammanfattar sommaren för mig år 2010. och här har ni resultatet med risk för förändring, men iaf, här är "förhandsvisningen": här är den sköna sommaren som jag har lovat dig 

enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0