Just nu klarar jag inte av..

1. Se lyckliga kärlekspar
2. Mat överhuvud taget. (gått ner 2,5 kilo på en vecka?)
3. Lady Gaga
4. Folk som pratar om bilar
5. Sorglig och uppriktig musik, så som coldplay
6. Human med The Killers
7. filmen P.s i love you eller O.C
8. NÄTTER

tja, eller helt enklet allt som får mig att tänka på dig, vilket ungefär är allt.
kan inte uppleva en endaste liten sak utan att relatera det till dig. Fy Fan it's heartbreaking even more..

jag är iaf stolt över mig själv att jag orkar se framåt. Att jag går upp på morgonen, att jag gör det jag ska, att jag är med mina vänner och min familj, att jag tillåter mig själv att skratta. det är saker jag måste, och som jag samtidigt innerst inne vill göra. Jag har skrivit en lista med mål jag har under följande läsår. Jag SKA nå upp till alla! det är det största målet. Jag ska inte svika mig själv den här gången!


Kommentarer
Postat av: Michelle

den starke är inte den som aldrig faller, utan den som finner styrkan att resa sig igen.



Kanske inte säger dig så mkt, men det hjälper mig ibland när jag mår dåligt..

2010-07-23 @ 01:00:48
URL: http://michmellow.blogg.se/
Postat av: Han den där...

Ifall du faller sju gånger res dig 8! Sen är det inte din förlust, det är hans! Se till att bara hitta på sånt du tycker är kul and pretty soon you´ll be back on your feet =)

2010-07-23 @ 01:11:47
URL: http://pausing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0