jag sjöng vid bondens knut; nu är sommaren här! Det är våren som är slut, svarar bonden så tvär


bild: Le Love

Idag är jag lycklig. Igår kom jag hem från en alldeles förträfflig resa med min familj + en familj till från Italien, och oj vilken härlig vecka vi har haft! Med bad, sol, drinkar, nattbad, avkoppling, god mat och trevliga människor. Så som sagt, idag är jag lycklig! Men det är mestadels för att min kära och efterlängtade pojkvän dyker upp här idag! Jag hoppas på en dag som påminner om bilden till inlägget och förhoppningsvis något inslag av sol & bad! Jag är även lycklig för att jag har så himla fina vänner, ska förhoppningsvis träffa de allra flesta i veckan och de är så efterlängtade!
Ja, sommaren och lycka går verkligen hand i hand. Nu ska jag ut i solen och låta mitt hår torka samtidigt som jag lensar jordgubbslandet på alla jordgubbar medan jag inväntar handendärfina.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0