close your eyes and i kiss you

det är så svårt att leva som om du aldrig funnits i mitt liv.

jobbet tar verkligen kål på mig. men det går framåt! och nu är jag äntligen lite helgledig.
både avundsjuk på allt folk på emmaboda, men samtidigt inte i detta skitväder.
I morgonkväll blir det iaf partyparty med frugan Amanda, och förhoppningsvis malin jens
och moa mfl också. Jag och Amanda ska iaf parta som om det gällde livet.
dränka sina sorger i alkohol liksom, gick ju inte så bra sist dock, hähähä..

Ska iaf bli sjukt skönt att få sova ut i morgon, även om nätterna inte längre är något jag längtar efter direkt..
anyway. iaf ett litet försök till uppdatering! Nu kommer stinafina hit och färgar mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0