-

hur fan ska man kunna glömma en människa som man älskar över allt annat?
det går ju inte. man blir ju påmind varenda sekund.
det är så jävla hemskt. jag älskar honom fortfarande. men det finns inte ett skit jag kan göra.
det-gör-såå-ont.
(så så ont)
han lovade att inte glömma bort mig. men jag har inte hört ett ord från honom.
han kanske inte har glömt mig, men det känns onekligen så. och nej, jag kan inte höra av
mig. jag är den som är dumpad, och det skulle bara få mig att känna mig ännu sorgligare.

så jag går runt och väntar på att han ska höra av sig. fast jag vet att det aldrig kommer att hända.
det finns så mycket mer att säga, saker som aldrig blev sagda, gav vi inte upp för fort?
jag är villig att försöka med det mesta det vet du.
men det är inte bara därför som jag saknar dig i mitt liv. för när man har smsat/ringt/varit med varandra i 561 dagar så är det inte så lätt att vänja sig av med det.


Kommentarer
Postat av: ia

http://open.spotify.com/track/2ism0HarabvTzPW1cNz9Xx



Det känns inte så nu, men det kommer bli okej. Mindre olidligt. Mindre frätande. Det tar tid. Otroligt jävla cp ond jävla tid, men en dag så blir det okej.

2010-07-20 @ 01:30:02
Postat av: olivia

åh ia <3

2010-07-20 @ 07:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0