Dag 03- Mina föräldrar

Min Mamma- min fina mamma är en av de mest sociala människor jag någonsin träffat. Hon kan säga vad som helst till vem som helst, på vilket språk som helst (spelar ingen roll om hon kan det eller inte, hon improviserar!) Hon är aldrig rädd för att stå upp för sina åsikter och jag har alltid beundrat henne för hennes beslutsamhet. Om hon bestämmer sig för att klara något så ser hon till att göra det också. Sen är hon ju självklart sådär tjatig och överdrivet omtänksam som alla mammor är! Vi är väldigt olika, och tycker även väldigt olika om väldigt många saker. Men vi har verkligen haft fina stunder ihop. och jag vet att hon skulle stå upp för mig no matter what! :*

Min Pappa- är världens snällaste människa! Det finns seriöst inget ont i den mannen! Han är den lite mer layed back typen, lite blyg till och med, med världens bästa humor och alltid nära till ett leende. Han är också en av de mest osjälviska människor jag träffat. Tänker alltid på alla andra och ställer alltid upp. Har haft många fina sommarkvällar tillsammans med min pappa på våran altan där vi visat varandra bra musik. Vi har alltid delat musiksmaken och humorn tillsammans. Är mer lik honom än vad jag är min mor. Sen har jag honom att tacka hela mitt liv för all hjälp med mitt körkort. Tack Pappi! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0