thanks to you, now i get what i want

förlåt för den helt förskräckligt dåliga uppdateringen!
det ska bli bättring. men tyvärr så har jag verkligen gått runt i en skrivar(och egentligen bara rent allmän)dimma!
det visade sig att en person, nämligen han som krossade mitt hjärta, hade sjungkit lägre än vad jag vågat tro.
Därför ingen uppdatering, men nu ska jag försöka mig på det här igen.


När jag ändå gick runt i den där dimman så passade jag på att fundera över olika saker, saker som gör mig riktigt lycklig, fast vardagen kan känns grå nu när sista skolåret tagit fart och hjärtat sakta men säkert börja läka. Saker som gör mig lycklig kan bland andra vara; min helt fantastiska resa till Prag tillsammans med 7 vackra kvinnor. Att kyssa en vacker kanadensisk man och liksom tappa balansen i samma skede, om det var berusningen, lyckan eller rent av honom som fick mig att snubbla till det vet jag inte. Att veta att fast hösten närmar sig med stormsteg och veckorna känns långa så finns det alltid ett ställe i jkpg som kallas Bongo Bar, som har onsdagsöppet och där kan man sitta med fina vänner och snacka skit och dricka öl hela kvällen lång. Att allt är på väg åt så rätt håll! skolan, relationer till vänner och familj, ja livet går åt rätt håll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0