Tusen Tack!

jag kan inte beskriva den värme som uppstod inom mig när två helt främmande tjejer kom fram till mig igår kväll.
Det var på bongo bar och alla var sådär lagom glada i hågen och det var en av sommarens sista nätter, och allt var redan rätt så sentimentalt av olika anledningar.
Då kom alltså dessa två fina flickor fram till mig och sa "vi brukar läsa din blogg, va fin den är!"
Alltså jag kan inte beskriva jublet inom mig och aldrig har jag känt ett sånt ryck i mina mungipor. Blev så löjligt glad, det gjorde helt klart min kväll! och nu ska jag fortsätta med att skriva, nu när jag vet att det inte bara är jag som uppskattar att få skriva av mig lite (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0