tomorrow i'll miss you

jag antar att det mest är såna som vet vem jag är som läser denna bloggen,
men för er som inte gör det så tänkte jag bjuda er på lite Top3's:

tre godaste maträtterna:
1. Allt onyttigt tyvärr, ju mer friterat desto bättre. heh..
2. Sallad och frukt, vilken vändning va?
3. Pasta i alla dess fromer, framför allt i Italien.

tre bästa filmerna:
1. 500 days of summer
2. High school musical 3 (och Ja, jag står för det!)
3. P.s I love you (kan tyvärr så kan jag inte se på den längre, får mig alltid att tänka på honom)

tre bästa banden/artisterna:
1. Håkan Hellström
2. The Beatles
3. Regina Spector
(skulle kunna göra just denna listan hur lång som helst!)

tre bästa fredag eller lördagskvällarna enligt mig:
1. en riktigt kul hemmafast, tillsammmans med "all the single ladies", Våra män, våran musik som vi alltid kör (in i dimman!) mycket dans, mycket skratt, mycket girlpower (samtidgt som det är mycket män där!) och bara en såndär klockren kväll!
2. en riktig myskväll, tex sitta i moas skyddsum, med endast tända ljus i hennes glasflaskor, lyssna på simon and garfunkel från en knastrig LP-spelare, dricka vin och prata om livet och politik och allt där emellan med de bästa.
3. vad som helst bara jag får somna bredvid honom.

de tre snyggaste männen jag vet: (utan inbördes ordning)
1. Zac freakin' Efron!
2. Andreas Plogell http://www.improveme.se/andreasplogell 
3. Han.

de tre snyggaste kvinnorna jag vet:
1. Beyoncé
2. Melissa Horn
3. Hayley i One Tree Hill

de tre bästa sätten att försöka komma över någon:
1. Var ledsen först, så in i helvete, gråt i flera dagar i sträck, låt alla ta hand om dig, känn alla de där känslorna som gör så jävla ont.
2. Gör allt du tycker är roligt och försök att inte hamna ensam med dina tankar. Distrahera dig själv! var med dina vänner, din familj, gå ut och dansa, prata av dig, gör allt du tycker om helt enkelt.
3. Sätt upp mål som gäller för BARA dig, och bestäm dig för att dessa ska du nå, i hopp att någon gång under vägen mot målen så ska du hitta något som kommer bli viktigare än honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0