och vad vet du om kärleken för en du görgäves hatat den.

varför är det alltid så mycket värre på kvällen?

Jag ligger här insvepta i mina nya lakan.
Dom jag köpte för att jag tänkte att du kanske skulle uppskatta fina vita lakan och inte såna där med hello kitty över hela. Du tyckte nog att jag levde kvar i någon slags tonårsromans som du var ute ur sedan länge. Du brukade kolla nästan snett på mig när jag flamsade och betedde mig barnsligt. Antar bara att det är sån jag är ibland. Kanske var det ett av problemen för dig, att jag inte var lika vuxen som du och inte hade någon fast anställning och pensionssparade. Antar att du var redo för ett nytt kapitel i ditt liv och jag var kvar i det gamla. Men jag älskade dig, så in i helvete. Och jag hade nog kunnat slänga mina hello kitty lakan och bara ha mina nya, vuxna, mogna lakan för din skull.

Kommentarer
Postat av: A.

Så fint!



Svar: Jag vet inte hur många gånger jag har läst din fina kommentar nu. Tack för att tror något så fint om mig! Jag fullkomligt älskar Melissa Horn. Hennes texter betyder massor för mig. Och därför betyder det ju massor för mig när du skriver som du gör. Tusen miljoner tack!

2010-08-09 @ 19:17:54
URL: http://merlangtanankarlek.blogspot.com/
Postat av: lovis

även om det kanske inte spelar någon roll och jag vet att jag har sagt det förut så tycker jag att du skriver så fint olivia! puss

2010-08-21 @ 19:25:40
Postat av: tea

jag håller med, allt gör så mycket ondare på kvällen när man inte kommer ifrån sina tankar.. stor kram, hoppas det blir bättre snart!

2010-08-23 @ 22:34:41
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0