Mål 2010/2011

jag förlorade inte bara dig, jag förlorade även mig själv.
och steg 1 är att hitta tillbaka till migsjälv. därför har jag satt upp mål som ska uppnås INOM 1 ÅR!

1. Ha så fruktansvärt roligt i Prag och verkligen unna mig själv att ha roligt!
2. Börja måla igen! jag saknar det så mycket! inte bara teckna utan oljemålningar, akryll och allt! ska bara hitta insperationen!
3. börja trean med bra inställning, prova studentmössa och leva livet på PB med mina vänner!
4. göra världens bästa projektarbete tillsammans med Amanda, våran Idé är ju så bra!
5. Gå ut trean utan några G:n detta året (det är uppnåbart, ingen spanska och matte mer nu ju!!)
6. GÅ PÅ BAL! jag och albin har väääääärldens grymmaste idé! den skulle vara så kul :D
7. TA STUDENTEN! skratta tills jag gråter, kramas med mina vänner, dricka as mkt champange och dansa på flaket som om det gällde livet!
8. Flytta till England nästa höst och studera "Media and Art" i ett år. (det SKA gå, jag vill det så sjukt mkt! Mamma och Pappa verkar inte omöjliga, jag ska söka stependier, söka all info jag kan få och SPARA PENGAR! har äntligen kommit på vad jag vill!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0